AK Parti Karaman İl Teşkilatı, geleneksel aşure ikramını Yunus Emre Camii'nde gerçekleştirdi. Cuma namazı çıkışı vatandaşlarla bir araya gelen teşkilat üyeleri, aşure dağıtarak birlik ve beraberlik mesajları verdi.
AK Parti Karaman İl Başkanı Murat Öztürk, etkinliğe ilişkin yaptığı açıklamada, "Paylaşmanın bereketini, birlik ve kardeşliğin sıcaklığını Yunus Emre Camii’nde Cuma namazı çıkışında hemşehrilerimizle birlikte yaşadık" dedi. Öztürk, aşure ikramının gönülleri buluşturduğunu ve aynı sofranın, aynı duanın etrafında kenetlenmenin önemini vurguladı.
Başkan Öztürk, "Aşure gibi; farklılıklarımızla bir araya geldiğimizde güzelleşiyor, birlik olduğumuzda güçleniyoruz. Rabbim muhabbetimizi, kardeşliğimizi ve birlik beraberliğimizi daim eylesin" ifadelerini kullandı. Etkinlik, vatandaşların yoğun ilgisiyle karşılandı.

