Karaman Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'nün sosyal medya platformunda yaptığı paylaşıma göre, Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) 1. Etap 3. Grup Hentbol Müsabakaları Karaman'ın ev sahipliğinde start aldı. 24-26 Haziran tarihleri arasında gerçekleştirilecek olan bu önemli organizasyon, kızlar ve erkeklerde 9'ar takım olmak üzere toplam 18 takımın kıyasıya mücadelesine sahne olacak.
Müsabakaların açılış seremonisi Merkez Spor Salonu'nda düzenlendi. Törene sporcular, antrenörler, hakemler ve idareciler katılım gösterdi. Açılış konuşmasını gerçekleştiren Karaman Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Spor Şube Müdürü Mehmet Baskın, “Anadolu Yıldızlar Ligi kapsamında ülkemizin farklı illerinden gelen sporcularımızı Karaman’da ağırlamaktan büyük memnuniyet duyuyoruz. Bu organizasyonlar sadece sportif başarıların değil, dostluk, kardeşlik ve fair-play ruhunun da gelişmesine katkı sağlamaktadır. Tüm sporcularımıza başarılar diliyor, müsabakaların centilmence ve sakatlıksız bir şekilde tamamlanmasını temenni ediyorum. Karaman olarak misafirlerimizi en iyi şekilde ağırlamaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
Üç gün sürecek müsabakalarda Adana, Antalya, Burdur, Hatay, Isparta, Kahramanmaraş, Karaman, Mersin ve Osmaniye illerinden gelen yıldız sporcular, grup maçlarında bir üst tura yükselebilmek adına mücadele edecek. Organizasyonun ilk gününde kızlarda Isparta-Osmaniye, Kahramanmaraş-Burdur ve Mersin-Hatay karşılaşmaları oynanırken, erkeklerde ise Mersin-Antalya, Kahramanmaraş-Hatay ve Osmaniye-Karaman maçları hentbol severlerle buluştu. Karaman Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından organize edilen şampiyona, 26 Haziran tarihinde oynanacak karşılaşmaların ardından sona erecek.

