Karaman Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, sosyal medya platformunda yaptığı paylaşımda Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Hentbol 1. Etap Müsabakaları'nın Karaman'da tamamlandığını duyurdu.
Müdürlük tarafından yapılan açıklamada, genç hentbolcuların yeteneklerini sergilediği ve kıyasıya mücadele ettiği müsabakaların başarıyla sona erdiği belirtildi. Karaman'ın ev sahipliği yaptığı bu önemli etap, sporcuların gelişimine katkı sağlarken, hentbol sporunun yaygınlaşması açısından da büyük önem taşıyor.

