İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Emniyet Teşkilat Kanunu, Karayolları Trafik Kanunu ile bazı kanunlarda değişiklik öngören teklifin Türkiye Büyük Millet Meclisi'nde kabul edilerek kanunlaştığını duyurdu.

Bakan Çiftçi, hayata geçirilen düzenlemelerle Emniyet Teşkilatı'nın personel yapısının güçlendirileceğini, tecrübeli personelin bilgi ve birikiminden daha etkin yararlanılacağını, eğitim ve teftiş kapasitesinin artırılacağını ve uygulamada yaşanan bazı sorunların giderilmesine yönelik önemli adımlar atıldığını belirtti.

İçişleri Bakanı Çiftçi: 19 Bin 96 Emniyet Personelinin Ataması Yapıldı
İlgili Haber İçişleri Bakanı Çiftçi: 19 Bin 96 Emniyet Personelinin Ataması Yapıldı

Paylaşımında, bu süreçte destek veren Türkiye Büyük Millet Meclisi'nin kıymetli milletvekillerine teşekkür eden Çiftçi, kabul edilen düzenlemelerin Emniyet mensuplarına ve aziz millete hayırlı olmasını diledi. Bakan Çiftçi, son olarak 'Allah; Polis Teşkilatımızın gücünü, devletimizin kudretini ve milletimizin huzurunu daim eylesin.' ifadelerini kullandı.