Kazımkarabekir İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, sosyal medya platformunda yaptığı paylaşımda, "Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Çalışmaları Yıl Sonu Sergisi"nin açıldığını duyurdu. Karaman'ın Kazımkarabekir ilçesinde, Piri Reis İlkokulu'nda gerçekleştirilen sergi açılışına, İlçe Kaymakamı Sayın Mücahit ZIVLAK ve Belediye Başkanı Sayın Durmuş DEMİR başta olmak üzere ilçe protokolü, öğrenci, öğretmen ve veliler katılım sağladı.
25 Haziran 2026 tarihinde yapılan açılışla birlikte, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında yıl boyunca yapılan çalışmaların sergilendiği etkinlik, eğitim camiası ve halkın beğenisine sunuldu. Sergi, modelin eğitimdeki yansımalarını ve öğrencilerin başarılarını gözler önüne serdi.

