Karaman Valisi Hayrettin Çiçek ve eşi Berna Çiçek, Muharrem Ayı vesilesiyle Kılbasan, Karaman'da düzenlenen geleneksel Aşure Günü programına katılarak bölge sakinleriyle bir araya geldi.
Hakkı Özermiş Parkı'nda gerçekleştirilen programda vatandaşlarla samimi bir sohbet ortamı oluşturan Vali Çiçek ve eşi Berna Çiçek, Muharrem Ayı'nın birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünü pekiştiren özel bir zaman dilimi olduğunu vurguladı.
Vali Çiçek, yaptığı konuşmada, "Muharrem Ayı'nın ülkemize, milletimize ve tüm İslam âlemine hayırlar getirmesini temenni ediyor, birlik ve beraberliğimizin daim olmasını diliyorum. Aşuremiz bereketli olsun." ifadelerini kullandı.
Programın sona ermesinin ardından Vali Hayrettin Çiçek ve eşi Berna Çiçek, Kılbasan Köyü Muhtarlığını da ziyaret etti.
Ziyaret sırasında Vali Çiçek, Köy Muhtarı İsmail Ceylan'dan köyün genel durumu, yürütülen projeler ve mevcut ihtiyaçlar hakkında detaylı bilgi aldı.

