Karaman Belediyesi'nin sosyal medya platformu üzerinden yaptığı paylaşımda, şehirdeki ulaşım ağını güçlendirmeye yönelik önemli bir projenin başlatıldığı duyuruldu. Belediyeden yapılan açıklamaya göre, İbrahim Öktem Caddesi üzerinde, İl Özel İdare binasının karşısında bulunan imar yolunda açma ve asfaltlama çalışmaları hızla devam ediyor.
Belediye, bu çalışmayla “geleceğin yollarını bugünden inşa ettiklerini” vurguladı. Yeni ulaşım aksının, İbrahim Öktem Caddesi'nden Sanayi Caddesi'ne ve oradan da TEKMARSAN bölgesine doğrudan bağlantı sağlayacağı ifade edildi. Projenin temel amacı, sanayi bölgesine olan erişimi önemli ölçüde kolaylaştırmak ve şehir içi trafik akışını rahatlatmak olarak belirtildi.

