Karaman'da Bağımlılıkla Mücadele Toplantısı: 2026 'Bağımsızlık Yılı'
Karaman Valiliği, madde bağımlılığıyla mücadele kapsamında önemli bir koordinasyon toplantısı düzenledi. Vali Hayrettin Çiçek başkanlığındaki toplantıda, 2026 yılının "Bağımsızlık Yılı" olarak ilan edildiği ve bu kapsamda gençlerin bağımlılıklardan uzak yetişmesi için çalışmalara devam edileceği vurgulandı.